Mobile advertising

De consument brengt steeds meer tijd door op zijn mobiel, maar door technologische beperkingen en uitdagingen bij het meten van effectiviteit bleef adverteren op mobiel lange tijd achter bij adverteren op bijvoorbeeld desktops en laptops. Adverteren op mobiele devices blijft doorgroeien en laat in het derde kwartaal 2015 een groei zien van maar liefst 45% ten opzichte van het derde kwartaal in 2014. (bron: Online Ad Spend study Q3 2015)

Versterking merkbekendheid en merkbeleving
Uit onderzoek blijkt ook dat een mobiele campagne de merkbekendheid en merkbeleving bij de doelgroep versterkt, zeker wanneer de boodschap gecommuniceerd wordt op een smartphone en getarget wordt op specifieke sites. Zichtbaarheid op mobiele apparaten is daarom steeds belangrijker.

Holland Media Combinatie biedt de mogelijkheid om mobiel te adverteren in haar nieuwsapps.
Bekijk de mogelijkheden in het factsheet Mobile Advertising.

Meer weten?

e onlinesales@hollandmediacombinatie.nl
t 072 519 6485
Of vul het formulier rechtsboven in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.




Deel deze pagina:

Meer weten?

Bel 072 519 6485

Of vul uw gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.